Banen gesloten vanwege extreme hitte
Vandaag - 18:12
Vanwege de aanhoudende extreme hitte heeft het bestuur besloten om de tennisbanen tot en met minimaal zondag 28 juni dagelijks vanaf 12.00 uur te sluiten.
Wij vinden het onder deze omstandigheden niet verantwoord om te tennissen. Door de hoge temperaturen neemt het risico op oververhitting, uitdroging en andere gezondheidsklachten aanzienlijk toe. Met deze maatregel willen wij de veiligheid en gezondheid van onze leden vooropstellen.
Daarnaast volgen wij hiermee zoveel mogelijk de geldende richtlijnen en adviezen met betrekking tot sporten tijdens extreme warmte.
Nieuwscategorieën